Dagen

Så här har min dag varit. 
Sovit så där men gick upp vid ett. Sen har jag städat o grejat. Var i väg och köpte lite blommor då det va visset här. 
Fina snittblommor är nästan ett måste för mitt välbefinnande . 




Sen vilade jag ett tag till och efter det åkte killarna på träning. Linnea är hos farmor och farfar och stannar där tills i morgon , mysigt för henne. 
Effi va trött o somnade gott i mitt knä när jag tittade på Go kväll. Det är så kul att se när dom gör om personer . Å det hade jag velat , tänk att få prova kläder o få råd o tips!!

Nu har killarna kommit hem kl är 21 och om en stund ska jag köra till jobb. 
Så i morgon sover jag ett par timmar innan vi firar fredag och helg. 
En helg som ska bli kul med valp utställning i Hässleholm ju!!

Måste bara berätta att i natt såg jag mystiska människor i Munka när vi skulle in till en vårdtagare... Blev lite rädd men hade överfallslarmet i handen och det gick bra, men jag undras vad det va för typer. 
Ha en go kväll o natt nu och Gerd jag provar ringa dig  i morgon när jag vaknar ❤😊


Kommentarer
Lilian Jonsson

Såg att man varnade för någon skummis på Fejan. Den är bra att ha ibland. Hoppas att det går bra i Hässleholm. Håller tummarna! Själv skall jag på kattutställning på Yllan i Kristianstad bägge dagarna. Kramiz

Svar: Ja just det jag såg det. Finns en del skumma folk...
Hoppas du får trevligt och att läget är ok med Ernst❤
Ska bli roligt på söndag , valpar gör ju lite som dom vill 😉 kram kram
Susanna Rehn

2014-02-21 @ 08:42:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0