Det går

Dagen går men fy vad trött jag är. Kom i säng vid kvart i två i natt efter jobb... Blev lite övertid . 
Hade en hemsk kväll/ natt... 

Det är ingen höjdare precis när man måste upp tidigt ändå.

Idag har vi städat o fixat det vanliga. 
Varit hos Sussa o druckit kaffe . Varit på Maxi och köpt en bok till Effi. 

Nu har jag precis dammsugit. Så nu är här både dammat dammsugit och städat dass. 

När Lars kommer hem måste jag gå och lägga mig. Jobb kl 22.00 igen.
Lars ska köra till Farmor och farfar sen och lämna Effi där . Hon får tyvärr sova där två nätter nu eftersom jag jobbar. 
Men på fredag får jag hämta hem mitt lilla frö igen. 

Det får bli när jag vaknat på fredag. Lars o Oliver åker ju redan på morgonen till Trollhättan på hockey Cup. 

På lördag em blir det till att lämna Effi hos M& M , eftersom det är utställning på söndag. Så då får jag sätta igång bada och fixa Hildur. . 

Nä nu får jag väll leka vidare med Effi❤

Hoppas läget är ok med er. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0