❤❤❤❤

I dag ska man väl vara lite extra hjärtlig eller? 
Så trevlig go bra och kärleksfull Alla hjärtans dag på er❤

Nu tror jag inte det blir någon extra hjärtlig dag i detta hus. Jag lever ju med folk som inte är något vidare på det, eller jo det skulle va vovvarna och Effi dom är oftast väldigt hjärtliga. 
Men dom andra...
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Jag brukar anstränga mig fixa presenter go mat och goa godis hjärtan men jag vet inte hur kul eller lönt det är. Tror inte det uppskattas här längre. Oftast slutar det med besvikelse när jag försöker med våra små medel att uppmärksamma speciella dagar. 
Så kanske jag bara struntar i det. 

Jag tycker igentligen det är mysigt med alla hjärtans dag men samtidigt get det folk ångest mm. Man läser så mycket, folk ska det ena och det andra ut och äta bio mm med sin älskade men jag tror aldrig jag får uppleva det om jag inte fixat det själv. Å som sajt jag är trött på att försöka. 

Nu ska jag gå och städa badrummet och vara nöjd och glad med det, blir ju skönt att slippa bada med resten av familjens dna 😉
Tror jag ska skura med Linoljesåpa så det blir riktigt bra!!

Jag önskat er en fin mysig och speciell dag ❤💙💜💕💗❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0