Lär bli

Lär bli en lång dag...
Bäddat diskat mm och strax kommer skolbussen och hämtar barnen . 
Sen får väll Effi och jag greja vidare och mysa . 
Ska fixa lite fika till vår träff i hembygdsparken kl tio. Det ser lillan fram i mot.
Sen blir det hem och mysa och förbereda för middag till familjen . 
Kl 15.00 hämta barnen och den hem med dom i rappet . Å sen köra till jobb då jag ju börjar 15.30. 
Vet knappt hur jag ska orka jobba till ett i natt när jag varit uppe sen 05.45... Å sen upp samma tid i morgon. Snacka om ångest framkallande . Så i morgon måste Effi och jag ha något att hitta på annars kommer jag nog bli galen av trötthet. 
I går fick jag en halv timme på mig att trimma till Ezter. Jäklar så irriterande när Lars kommer ut kl fem och säger att dom skulle köra...
Så en timma va han hemma i går...

Jag hoppas jag kan lösa mitt problem med skäret till klippmaskinen det har blivit fördärvat när han slipade. Måste försöka åka dit eller ringa men jag vet i katten hur jag ska hinna allt denna vecka. 
Ja ja det ordnar väll sig på något vis. 

Hoppas ni får en bra dag❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0