Nu är dom hemma

Killarna är hemma o haft det bra. Rögle sluta som trea. Oliver hade haft en super helg o varit bäst av alla på cupen enligt Lars😊

Effi har stannat hos mormor , hon ville ha henne tills i morgon då dom ska till stan o klippa sig. Oj oj vad glad hon ska bli. Hon älskar ju det! 

Linnea väckte jag kl tio i fm och innan dess hade jag fixat vovvarna , borstat Hildur. Städat o rensat Effis rum och lite sådant. 
Kl elva körde vi till Väla. Vi hade mysigt och fynda lite av varje. Jag köpte ett par svarta byxor som sitter så hårt att jag får ta på dom med våld! Men det ska bli bättre. Jag är så vansinnigt förbannad på mig själv, vad hände ?????  I morgon är det Slanka å så får det bli till jag är smärt och mår bra igen . Jag ska jag kan jag vill!!!!
Köpte en tröja och tre par trosor. Hittade även en stor silvrig fästemansnål , ska ha den till mina omlott koftor tänkte jag. 
Linnea hittade en skit fin blus som där var 70 procent på så det va ju toppen. 
Hon köpte även två Bh ar och trosor och strumpbyxor . 
När vi käkat lunch åkte vi hem. 
Jag va trött trött o la mig på sängen och läste. Ja det blev inte många sidor... Sen sov jag gött . 



Vid fem kom pågarna hem trötta men nöjda. 
Sen har vi mest myst runt , jag har badat och gjort fruktsallad till dom andra. 
Nu är kl halv nio och barnen ska snart hå och lägga sig. Får väl se om där är någon bra film att titta på innan sängen kallar. 

Fick en söt bild på Lill hjärtat Effi nu i kväll av mormor. Hon är nybadad och sitter och leker med lera. 

Å vad man saknar henne! 

En som är glad här hemma är Jopplin , hon har myst massor med husse nu. 

Nu ska jag gå och sätta på kaffe. 
Hoppas ni haft en bra dag. 
Kram❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0