Packad

Nu är väskan packad hunden trimmad o läget under kontroll. 
Efter lite möda kom jag fram till vad jag skulle packa alltså vad som är bra att ha på utställning . 
Blev dom svarta byxorna dom jag tar på 
med våld men lite mindre våld i dag :) 
Ett svart linne grön tröja svart kofta å dom nya skorna. Varm jacka termobyxor mm. Så det får bli bra! 

Tyvärr klarade jag inte motstå en bit ungspankaka i dag... Va så hungrig irriterad trött och jäklig. Ibland är tre barn och sex hundar tålamodsprövande ... Å då gick det inte, var lite rädd att jag kanske skulle dräpa någon annars. 
Ja ja ny dag i morgon . 
Nu ska jag i kväll ta hand om Effi och natta henne. Sen blir det soffan hela kvällen. 
Två nya härliga avsnitt av Revenge är något att se fram i mot men först Go kväll kl kvart över sex. Ni vet väll att jag gillar det på torsdagar då det är gör om mig grej. Så kul att se o jag hade gärna varit där!! 

Just nu badar Linnéa med Effi och jag skyndade mig att skriva några rader. 
I morgon om allt går som det ska kör jag ju till Tranås. Ska bli trevligt. 
Ha nu en bra kväll ❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0