Rusk

Vilket jäkla rusk väder, regn och blåst och mörkt och tråkigt! 
Fy farao !!
Vi hade en mysig dag i går. 
Lars och Effi var och handlade, med sig hem hade dom en bunta vita tulpaner! Gulligt o fina är dom!!
Lars gjorde sen en riktigt god middag och senare på kvällen blev det hjärtfirmad kladdkaka med hallon mouse på och jordgubbar till. 

Lars och barnen fick varslen liten liten present i går . Svårt att låta bli...
Effi fick en liten börs med några kronor i, som hon kan ha med till ishallen. Hon gillar ju att handla klubba där 😊

I dag har Oliver hockey match hemma. Tror Effi och jag följer med så det händer något. 
Vet inte hur det blir i kväll, ev är vi bortbjudna men har inte fått något riktigt besked ännu...
Vi får väll se. 
Har jag en jäkla tur får jag vila lite efter hockeyn , har sovit så dåligt i natt igen. Dom jäkla hjärnspökena stör mig. Vaknat tusen gånger och tänker på möss. Mycket jobbigt! 

Vad ska ni göra i dag då? 
Ha så gott❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0