Skrutta

I dag har Effi gått från hyfsat pigg o glad till riktigt skruttig. Stackars hjärtat 38,5 i feber minst. Ligger nu i mitt knä o håller på att somna . Går inte att försöka hålla henne uppe till sju. Hon fick precis Alvedon så nu hoppas jag hon kan sova gott o må bättre i morgon. Är en vecka sen i dag förkylningen började. 
Får ev bli doktorn om det inte vänder. 
Själv ska jag jobba i natt, känd så där. 
I fm hann Effi klippa sig i alla fall. Det tycker hon är mysigt. 



I dag har jag försökt vila men det gick inget vidare. 
Sen har jag avritning hälsat på Alice med matte. 
Gäller att hålla sug sysselsatt när man börjar på Slanka igen. 
Sen har jag badat och grejat. Nu blir det till att ta hand om snuttan o slappa tills det är tid att köra till jobb. 
Lars och Oliver har åkt på träning. Fick fina bilder på Omiver igår som är tagna på cupen . 



Känner mig förvirrad nu, visade jag dom igår??? 
I morgon blir det sova och ev om jag orkar är det möte på jobb. Sen jobb på natten. 
Sen måste jag trimma inför helgen. 
Jobbar torsdag kväll men funderar på att försöka byta eller ta semester om det går. 
Känd lite stressigt denna vecka. 
Vill gärna komma i väg i tid på fredag. 

Ja ha allt ordnar sig , det vet jag. Men inland kan man bli lite stressad . 
Nu sover lillan gott här i mitt knä. Fy vad jag lider när hon inte mår bra. 
Stora kramar från mig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0