Snart

Snart dax att köra till jobb, käns inget vidare upplyftande just nu. 
Huset är varmt och mysigt , ljusen lyser och det är så skönt häri soffan med 6 keliga vovvar. 
Ute blåser det sim f-n och regnar mellan varven . 
Ja ni hör ju själva.
Men det blir ju bättre när man väl är där, tyvärr tror jag att jag jobbar med vikarie i natt... Brukar inte va någon höjdare. 
Men vi hoppas att natten går bra och fort. Å rätt som det är styr jag in bilen på Tuttagården igen och får krypa ner i en rent bäddad säng. För det har jag gjort i dag! 

Nästa söndag har lilla söta goa Alice gjort debut i utställnings ringen detta på valputställning i Hässleholm ! Spännande!!! 
Så i morgon när jag vaknat ska jag ringa dig Gerd för att bestämma dag vi ska trimma lite. 

Barnen har sport lov nu nästa vecka , Oliver kommer tillbringa mycket tid i ishallen och Linnéa har Moa här hos sig. 
Så det blir nog bra. 
Önskar er en fin och mysig söndags kväll och tänk inte på mig som ska ut och blåsa i väg...
😊❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0