Söndag

Himmel vad trött jag är, trött så jag kunde betala för att få gå och vila.
Men det blir inte i dag, Lars & Oliver har åkt nu halv åtta . Det är match långt i väg någon stans och dom är hemma igen vid fyra...
Så i dag gäller det att vi håller oss sysselsatta . Annars lär det bli jobbigt. 
Jag har precis satt på Emil i lönneberga på tv till Effi. Så en stund roar hon sig med det. Så nu fick jag undan disken i alla fall. 
Har vi tur hör Alice med matte av sig och vill att vi ska komma. Så kommer vi ut lite. 
Måste handla också då kylen gapar tomt tomt . 
Å så ska man komma på vad man ska göra till middag. Kanske bakad potatis. 

Ha det gott så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0