Varför

Varför är jag inte nöjd?? I kväll är det ingen hockey i ishallen utan Lars o Oliver är hemma. Men det är hockey på tv... Vilket är bäst att va själv hemma och styra över fjärrkontrollen eller ha dom hemma. Ja ni det kan man faktiskt fråga sig...
Är rastlös uttråkad och hade hjärna gjort något roligare än sitta här och glo på hockey . 

Dagen har varit bra. Träffade ju Gerd och bus Aluce. Så nu är hon tillputsad och tränad ha ha. Det kommer bli toppen. Hon är pigg o glad och rör sig som en liten prinsessa!!! 
Tack för i dag Gerd!!

En sak som jag ångrar är att jag slipade med skär. Det blev för jävla bra om man säger så. OMG vilka fina märke jag gjorde på Alice hals. 
Vet i katten om jag vågar använda det mer. 

Eftersom jag mest känner mig sur o tråkig väljer jag att sluta skriva här. 

Men önskar så klart en bra kväll


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0