Autografer

Tar vi sen ha ha hi hi
Fina fina Albin 8 :a på årets lista , tjoho



Å lilla lilla pärlan Hildur kom på en 15: onde plats på listan! 
Å ännu roligare på en delad 2:a plats på årets junior lista tjoho tjoho stolt som en tupp !!!






Ä nu ska jag sluta skryta men aj aj vad stolt jag är. Tänk jag har gjort detta SJÄLV!!
År 2010 var Harriet❤ med på listan på en 12 plats, mitt stora hjärta!! 

Ja ni eftersom det bara är väldigt få som får läsa här ska jag spexa lite nu... 
I år kommer denna lilla fina Alice ut i ringarna å det ska bli fasligt så spännande!!!

Harriets dotter och Hildurs lilla syster , vad månne det bli😉
Lite kaxig kan man väll få va så här i ett slutet sällskap eller? 

Natti natti


Kommentarer
Lilian Jonsson

Klart Du skall vara lite kaxig. Du Harju lyckats så otroligt bra med tanke på vilken liten uppfödning Du haft. Det är ju inte så svårt för "fabrikerna" att ur mängden de producerar få fram något bra. Sträck på Dig!!!!!!! Kramiz

Svar: Tack❤ !!!
Susanna Rehn

2014-01-04 @ 18:11:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0