Dagen

Denna dagen har gått i hockeyns täcken. Började med att lämna Effi hos M och M i fm sen körde jag in och titta på Oliver. Inte hans vanliga lag utan det lite sämre... Lite sämre puuu det va så jag tyckte det va plågsamt att se. Dom förlorade och det tycker jag dom skulle. 

Sen hem och pratade lite med Ewa. La mig sen på sängen för att vila men det gick inte... 
Åkte med Lars och Oliver till ishallen och tittade på " riktiga" Rögle. Första perioden va bra och Rögle ledde med 3-0 men rätt som det va låg dom under och förlorade med 3-4 . 
Efter matchen hämtade vi hem Effi, hon började gråta hejdlöst då det kom fram att hon tappat bort son halskrage i dag. Stackars snuttan. Så jag får skynda mig att köpa en ny. 
Nu har vi ätit tacos och Lars nattar Effi mesans jag tog disken. 
Sitter nu i soffan och är rätt slö. Inget på tv som jag tycker är någon höjdare. Blir nog hyfsad tidig sömngångare i kväll också för mig. 

Hoppas ni haft en bra dag!
Hej ❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0