Fredag

Nu är det fredags kväll. Haft en bra dag fast inte har jag gjort så mycket... Blev en Effi mys/ lek fm då Lars va i ishallen och fixa inför deras cup i helgen. Dom åker i morgon fm till Tyringe och kommer hem söndag kväll. Kul för dom. Puuu undras bara hur jag ska kunna sova??? Linnea bara måste sova i Lars säng, hoppas jag!!!
När Lars kom hem i dag åkte jag o handla. Sen direkt till frissan kl ett. 
Där blev jag ompysslad . Tonade håret o klippte mig. Skönt!! 
När jag kom hem var jag så snigel trött att jag gick och vilade. 
Efter det har vi ätit kräftsoppa , vilket va gott. 
Nu är alla " sysslor" gjorda och vi slappar bara. 
Tråkigt men det är ju så det är. Nä en trevlig fest hade varit på son plats. 

Vad som händer i morgon beror lite på hur läget är med Effi. Men om hon är ok ska hon nog sova hos M & M så går Linnéa och jag på bio o har myskväll. 
Men jag har en känsla av att det kanske inte alls blir så. Vi får väll se. 

Vill önska en go fredags kväll o trevlig helg och hoppas allt är bra med mina läsare ❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0