Fredags mys

Lugn fredags kväll här, alla är nog lite små slöa . 
I dag har jag sovit från och till till kvart i två så det va ju helt ok. 
I em tyckte jag Effi behövde utbocka få lite lust så det blev Hembyggdsparken . Mysigt och jätte kul tyckte Effi. 










I slutet blev hon lite besviken då man ju inte kunde köpa någon glass... Stackars Effi. 
När vi kom hem fixade Lars maten. Jag fixade hundarnas mat mm. Sen tittade jag på det där djurprogramet från i går på tv 4 , fy fan..... Jag fattar inte deras beslut . Hur kunde den damen få ha kvar sina hundar.... Hemskt värre. 

Nu sover Effi och vi har tagit plats i soffan. Kakelugnen och ljusen avger en go värme. Som det känns nu kunde jag somna när som. Slö slö slö. 
Var föresten och hämta nya schemat på jobb efter hembygdsparken , en smula bättre men dom där förbaskade 15.30 - 01.00 turerna är ju kvar.... 
Vet inte hur jag ska göra, får fundera och kanske kika efter nytt jobb. Tråkigt då jag älskar mitt jobb. 
Nä nu önskar jag en go fredagskväll ! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0