Heja

Heja Sverige !! Ser på hockey på tv o Sverige leder, det är ju bra! 
Snart blir det inte mer hockey på tv eftersom jag ska se på Revege , 2 avsnitt på raken i dag woho woho 😊det är toppen. 
Linnea har precis åkt på bio med en kompis, bion slutat 23.55 fy så sent. 

I dag har vi haft besök , bjöd på soppa. Det va trevligt o gott. Sen har jag borstat Harriet . Borde trimma henne... Men det kommer. Hon har gott om fin päls nu. Det är bra!! 
Fan att jag inte anmält henne också till My Dog.... Grrrrr det retar mig att jag inte ska dit o ställa. Det är ju det roligaste jag vet. Om dom jöklarna nu inte betalar tillbaka en krona så kunde man väll för fasen få ha en reserv hund. Jo jo det rycker jag. 
Kommer gå här på söndag o måndag o gråta slita mitt hår och vara en stor pest för min omgivning. 
Jag jagar inga Cert o inga poäng men ååååå vad det är roligt. Å vi behöver ju träna eller jag i alla fall. Fast med tanke på hur jävla tjock jag blivit över julen är det kanske lika bra ha ha. Hade säkert snubblat på mattan och slagit ut en fram tand eller något , nä jag bara skoja. Jag är en riktigt bitter .... Just nu. Om set hjälpt hade jag lagt mig på golvet och bölat och sprattlat med armar o ben som en tvååring. 
Nu är det ju suuuuuper länge till nästa utställning .... 
Just nu ser jag fram i mot att se dom där listorna på cocker klubbens sida. Är man med jan man ju vara glad med tanke på hur pass lite vi är ute. 

I morgon blir det MIO sova å lite så. 
Nä nu ska jag hämta kaffe och sätta mig tillrätta för mitt favorit program, 
Hej  svejs 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0