Hemma

Hemma efter en kväll på jobb. Det har varit och göra. Det va blååååsigt halt och kallt. Så just nu uppskattar jag värmen vi har hemma. 
Linnea är hos M & M ska sova där i natt, mysigt för henne. Killarna ser någon gamla skit film på tv eller pratar hockey. Så jag är glad att jag varit på jobb och sluppit sitta här. 
Innan i dag va vi i ishallen , tittade när Olivers lag fick stryk av Malmö... 

Effi fick en korv efter matchen av Farfar, han är snäll!! Hon åt hela på ett kick . 
När vi kom hem plockade jag och greja lite. Sen vilade jag på sängen med tre goa filtar på mig, det krävdes för att få upp värmen. 
Sen va det dax att ta ett bad och sen åka till jobb. 

Nu längtar jag till det är utställning. Lars och Oliver ska i väg på två olika cuper här framöver vilket = jag o tjejerna är själva.... Jag hatar!!!!!!!! Inte kan jag sova och det blir så drygt. 
Men jag har ju mina utställningar att se fram i mot i alla fall. 

Nä nu ska jag dricka mitt te och bara sitta innan det är dax för sängen och min bok. 
Hoppas bi haft en bra dag! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0