I dag

I dag är ingen kul dag.... Är hemma när jag borde vara någon annan stans. 
Försöket att inte tänka på det men hela tiden maler det i kroppen. Fan fan fan !!!! 
Alla säger att det kommer fler utställningar och det vet jag väll för fasen o det handlar ju inte om utställningsresultat eller så men jag vill va på My Dog och jag vill ställa min Hildur.  Det är ju för fasen det som får mig att orka och villa allt annat. Det är ju sååååå roligt och jag tycker så mycket om My Dog, å det är helt helt skit år till nästa.... 
Sen är jag så trött på att folk tycker listan ska läggas ner, är det avundsjuka eller?? Om folk hade hundar med själv hade det kanske varit annat ljus i skällan ? 
Vist hetsar en del för att jaga poäng men det finns ju också en del dom inte gör det utan är ute o ställer på en normal nivå och då tycket det är kul att vara med ändå. 

Hildurs syster Cleo borde vara med på listan men henne har dom bara hoppat över... Säger att dom inte hittar att Anna är medlem. Vilken jävla ordning är det då??? Hon har ju för fasen det på dator banken att hon betalt in o när. Så jag krigar vidare, nu är det ju så att personen i fråga inte svarar när jag ringer.... Men har nu skickat meddelande på FB får väll se om hon svarar. Jag ger mig inte!!!!!! Om jag så ska sätta mig på flyget....

Vi har varit o hämtat hem Effi hos M& M hon ville inte hem. 
Jag har tvättat lakan o ska strax bädda rent. Skönt!! 
I em ska killarna på hockey träning, kul för dom. 
I kväll är det hockey på tv. Så det är nog en fantastisk dag för dom. 

Hej då för nu o förlåt att jag är grinig men det är nog ingen som riktigt förstår....




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0