Lite av varje

Ja ni jag tror jag börjar dagen från morgon till kväll. 
Dammade och greja lite , borstade vovvar åkte till stan där jag mötte upp min mamma för en sväng på Ålens. 
Hittade fina dynor till köksstolarna 

Så dom blev det, köpte även en tröja och en söt kofta till Effi

Å så fyllde jag på bok högen. Så ljuvligt och jag bara längtar att få läsa. 4 böcker i samma serie 😊

Ska börja med denna i kväll
Verkar bra och spännande!!! 
När vi va på Ålens såg jag en gardin men kollade inte så noga, när jag kom hem ångrade jag mig och körde dit igen.. Jo den fick det bli199kr stod det att den var nersatt till men när jag betala var det halva priset på rea priset så 100kr betalade jag, gött👍

Det blev fint och bra! Kul med nytt!!

När jag kom hem o vi fått upp gardinen åkte Lars och Oliver till fotspårs då Oliver behövde det. Så vi har varit utan dom sen halv fyra och jag tippar dom kommer vid 21.15 . Det va ju nämligen träning i kväll. Har hört att det är Rögle match i morgon kväll , undras om dom går på den( vågar gå på den 👹) 

Så Effi och jag har lekt läst och pysslat . 

Så här mysigt hade hon och Albin i morse föresten. ❤
Nu har jag precis lagt det lilla trollet och hon sover gott. 
Linnea har kompis här och det är ett jäkla liv ibland uppifrån .... Undrar när dom ska bli hungriga dom där damerna? 
På tal om hungrig har jag gjort müsli i dag, den brukar vara populära . 



Ja å där kom vi in på blommor :) å vad det är härligt nu med alla tulpaner, jag älskar dom!!!! 

Å vädret då... Vad fasen vad det blåser nu. Glad att inte va på jobb i natt. Hoppas vakna i morgon och det är en dm vit go fin snö ute. Dom visade ju det på vädret i alla fall. 

Har ni sett Go kväll på kanal 1 på torsdagar någon gång? Det är så kul för dom har sådant där gör om mig grej, det skulle jag gärna vara med på. Dom blir så fina och rar fram såååå fina kläder till dom. Så ni kan väll ta och anmäla mig ha ha. Skriv att det är kris i bygget hur jag ser ut!!! 

Nä nu måste jag upp och dra Linnéa i örat... Sen göra en kopp te. Läser kanske en rad i min bok sen men kl nio börjar 2 hela goa avsnitt av Revenge tjoho 😊

Go kväll på er❤


Kommentarer
Malin

Ni verkar ha det så fint och mysigt hemma hos er!
Trevlig helg =)

Svar: Tack kära du! Jag gör så gott jag kan. Roligt att pynta o piffa. Önskar dig också en trevlig helg. Kram❤
Susanna Rehn

2014-01-17 @ 22:47:48
URL: http://cockerbloggen.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0