När man inte

När man inte har något att skriva kan man ju lägga ut några bilder. 
Första på Harriet när hon är på väg till den dagliga tandborstningen ... Å en bild när hon får borstat. 



Dom har fått så fina tänder nu när Lars borstar dom varje dag. Det kan jag varmt rekommendera. 
Nu en bild på söta Effi. 

Å så en bild på ett doftljus jag köpt på Indiska, luktar lagom o gott. 

Ja ni eftersom min dag varit som många andra , väldigt ensam och långtråkig. Skriver jag nog inte mer om det. 
Hoppas er dag varit bra. I kväll blir det nog lite Eva Rydberg på tv: n tror jag. 
Hej ❤


Kommentarer
Lilian Jonsson

Nej My Dog var ingen höjdare för oss prismässigt; 3:a juniorklass utan CK. Candy var för valpig och outvecklad stod det flera gånger på kritiken! Var överhuvudtaget inte uppe vid cockerringen eftersom den var på övre plan. Den verkliga anledningen till att både Leif och jag var i Göteborg var att vi skulle skriva anställningsavtal med vår nya arbetsgivare; Sveland. Fick sedan ett tråkigt telefonsamtal i bilen där man undrade om man kunde anmäla en domare som satt och antecknade hela tiden vid ringside och som skall döma cockrarna i Mjölby. Usch ja så dumma människor det finns! Hoppas att Du nu kan se framtiden an med tillförsikt när My Dog ligger bakom oss! Hoppas att Du kommer upp till ytan igen gör LILIAN

Svar: Vad tråkigt! Går säkert bättre nästa gång.
Jaså det va därför ni skulle dit, hoppas att ni även fick med er hem julklappen .
Låter ju tråkigt med det där samtalet...konstigt det alltid ska vara något.
Ska bli skönt att det snart är vardag här tycker jag.
Just nu tittar jag på Eva Rydberg men det va inte så kul som jag trodde.
Tack så hjärtligt för din kommentar . Kram på dig ❤
Susanna Rehn

2014-01-06 @ 21:37:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0