Raggsockor

I dag har jag köpt raggsockor, är så frusen. Vilket jag brukar vara när jag äter Slanka. Så nu sitter jag här påklädd med raggsockorna på redo för att möta nattens äventyr. Jobb i natt och jag tror jag har turen att jobba med en glad och ho tjej. 
I dag har jag läst bok, vilat, varit och köpt sockor och en svagare glödlampa + tulpaner och bär man handlade på blomsterlandet fick man två buntar med sig hem helt gratis. 
Så nu pryder 30 härliga tulpaner vårt hem, härligt. 
Sen har vi pysslat med vovvarna, rastat dom och allt det där andra vi gör varje dag. 

Effi har pysslat om dockan kört vagnen läst böcker mm mm. 
Barnen hade haft en bra första dag i skolan , skönt med lite rutiner och tider. I kväll är Lars och Oliver på träning. Men kommer snart . Linnea passar En sovande Effi den kvarten som diffar. 
I morgon blir det så klart till att sova ett tag. Sen en promenad hoppas jag om det inte fullkomligt öser ner...
Annars inga planer. Får väll försöka fixa lite fredags mys till min familj. Oliver är sugen på paj till middag, vi får väll se. 

Nu i kväll missar jag mitt favorit program Revenge... Två avsnitt till och med. Får höra med Lars om jag får se det på hans " padda" i morgon. 
Nä nu ska jag dricka upp mitt kaffe och borsta tänderna innan jag måste fara till jobb. 
Hoppas ni haft en bra dagbok en mysig kväll. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0