Ska eller ska inte

Ja nu funderar jag på anmäla eller inte... Vill till Mjölby men har jag hört en del. Ska man anmäla eller inte det är frågan. 
Vill ju i väg och träna. 
Vad tycker ni? 

I dag blåser det på bra, skönt att Lars tänt i kakelugnen . Det kommer snart ge en go värme. 



Nu på fm har jag dammat och donat, städat i badrummet och varit och handlat. Så nu har jag inte så många måsten kvar i dag, skönt. 
Så fort jag får lugn och ro ska jag se dom missade avsnitten av Revenge men det är inte lätt att verken få lugn och ro eller tillgång till Lars " padda" . 
Oliver har fys träning i eftermiddag och då brukar Effi följa med så kanske det blir läge då. 
Effi skuttar runt här just nu och sjunger och drar till med lite svordomar då och då...

Hon har precis fikat på russin och ett kex. 
Kläder vill hon inte ha i dag, jag tycker det skulle va kallt men icke. 

Så här söt var hon i går kväll när Linnéa tagit på henne pyjamas och passat på att fläta hennes hår. 

Ja nu visar dom att det ska bli kallare, hoppas. Men man vet aldrig. Men hoppas och tro på både kyla och snö. 
Tänk så roligt Effi skulle tycka det va ja och hundarna också, dom brukar bli helt stolliga. 
Nähä nu ska jag fundera vidare och se om jag kan få på det lilla trollet lite kläder. 
Trevlig söndag❤


Kommentarer
Lilian Jonsson

Ja Du det var endast en dag vi fick vara lyckliga med torr frusen mark och sedan lite snö ovanpå. Idag töar det för fullt, all snö försvunnen och leran har kommit fram igen. Ack ja aldrig får man vara riktigt glad. Ser att Du har anmält till Mjölby.Ja Du har tydligen hört rykten om domaren ifrån MY Dog. Men man vet ju aldrig vad som händer och Du längtar väl ut att få lufta på Dig och Hildur nu kan jag tänka. Själv blir det nog Danmark som blir min första utställning. Spanielklubbens den 1 mars. Hoppas att Din har familj har det riktigt bra gör LILIAN

Svar: Ja du inte få man va nöjd med vädret.... Ja jag anmälde, tokigt kanske men jag behövdes det att se fram i mot. Sen får vi väll se... Jaså du ska till Danmark, roligt!! Inga valpar ännu kan jag tro. Det va väll i morgon , spännande.
Allt bra med familjen . Sköt om dig och tack för dina rader alltid kul❤ kram
Susanna Rehn

2014-01-14 @ 15:32:29
Malin

Hjälp, vad har du hört om Mjölby domaren? Jag har anmält... Blev ju väldigt besviken förra året då det var Tonis första officiella. Det kanske går troll i det så jag ska stanna hemma...
Kram

Svar: Jag har också anmält, man får chansa. Läs kommentarerna här på bloggen så ser du lite. Kul att vi ses där, å jag hoppas det går riktigt bra för dig då!!
Susanna Rehn

2014-01-17 @ 22:52:33
URL: http://cockerbloggen.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0