Tisdag

Tisdag i dag och en natt är gjord, sov till halv två. Sen upp och damma och greja lite. 
Efter det körde vi till Alice med fam. Det är så härligt att se henne. Det blev stå träning och klo klipp. Ja inte för inte matte kan eller gör det men vi måste ju få lägga oss i lite 😉 det får man räkna med 😊
Vi har ju några veckor på oss att få henne att först lite vad vi vill när vi kommer ut i ringen . Ska bli mycket spännande och såååå roligt. 


Här var hon lite busig men Lars gav sig ju inte. 
Tack Gerd för vi fick komma!!

Jag sa precis till Lars att jag hade önskat den där ringträningen som var i Hasslarp för några år sedan fortfarande var, det va så jäkla bra!! Finns ju i bland i Hässleholm men nä det känns lite för lång och krångligt . Det skulle finnas här i närheten en gång i veckan, jag hade kommit och jag hade nig försökt övertala Gerd att åka med. 

Nu är middagen avklarad och Effi och Oliver har badat, han kan vara så himla snäll och duktig med henne när han vill. Härligt!!
Lars har gått för att natta Effi och jag sitter här och hämtar kraft till nattens äventyr. Blev inte sovit mer för min del i dag... 
Aja det ska väll gå får jag hoppas. 
I går var ju mamma och jag i stan mysigt och bra, hittade en del kläder till det minsta trollet . På rea så det va perfekt! 3 tröjor till mig själv , en BH , två löpare och Te

Väldigt gott men dyrt satan..., jag kan inte berätta vad det kostade för då säger ni att på Willis säljer dom te för en tia.... Jo jo jag vet 🙊

Nu ska jag borsta Hildur och kanske lite på Harriet sen bara sitta tills det är dags att byta mjukisbyxorna till lite anständigare kläder och dra till jobb. 
Tack och hej och trevlig tisdag kväll❤


Kommentarer
Alice

Min matte låter gärna dom jobba som gör saker o ting
bättre än hon. Det har hon inga problem med. Det var
kul att ni kom o hälsade på men jag blev väldigt trött o sov länge, länge. Kloklippning o stå-träning
tar på krafterna. Sen ville jag bara mysa med matte.
Ses snart igen.
Kram

Svar: Jag tror din matte kan! Men vi hjälper gärna till.
Jaså det va en trött Alice sen, ja det är tufft när mormor och morfar kommer😊
Japp vi ses snart
Susanna Rehn

2014-01-14 @ 22:19:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0