Torsdag

Ja då var det torsdag, ledig i dag vilket känns skönt! 
I går blev det inget bloggande, vaknade vid ett tiden. 
Sen rullade det på med lite städ, lämna bilen på verkstad, köpte skor till Effi mm. 
Sen kl halv sex var vi bjudna till Sussa och Lennart för att fira Lennart som fyllde år. 
Det blev en trevlig kväll och Effi och lille Erik lekte så fint och hade så roligt! 

Här en bild på skorna , utmärkta viner skor på rea 70% var där på dom så 149kr kostade dom. Klipp😊
Måste ju berätta att vår tv gick sönderbit går, det va en riktigt gammal tv så det va väll väntat. Men tråkigt var det. 

Vad som händer denna dag vet jag inte riktigt , inga planer vad jag vet mer än att Oliver har träning i kväll. 
Det blir så klart lite av dom " dagliga sakerna" som ska göras och fixas med annars vet jag inte. Får se vad jag känner för sen. 
Nu ska jag gå och sätta på lite nytt kaffe  i alla fall, startar upp dagen med ett lugnt tempo. 
Kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0