Vänta

Nu är kl tio på kvällen och jag sitter i väntar på att kl ska bli typ tolv. Ska hämta Oliver och Lars vid tåget någon gång vid den tiden. Dom har ju varit eller är i Malmö och ser på hockey. 
I dag sov jag jätte dåligt och gick topp för tidigt... Sen satte jag igång att stöda och fixa. Väckte linnea vid två och då körde vi och handla. 
Sen har vi sett två filmer , ätit gott och myst. 
En riktig Linnéa mamma mys dag. Effi är ju hos M& M och där har hon det toppen , vet att dom varit i Hembyggdsparken i dag. Roligt för henne!! 
I går köpte vi ju och fick hem nya fina köksmöbler + ett lutet bord, någon lampa och lite pynt . Blev riktigt fint tycker jag. 







Linnea och jag har vaden sådan här go bulle vi ska fika på snart, gott! I morgon börjar jag med Slanka. Måste gå ner ca 10 kg nu.... 

Både Linnéa och jag är små besvikna att vi inte kom i väg till Gbg , vi skulle ju ha så mysigt och roligt!!!


Fy det blir jobbigt innan söndag o måndag är över .... 
Inga planer mer än att hämta hem Effi i morgon. Så har nog Oliver träning också har jag för mig. 
Ja inget jobb nu förrän torsdag eftersom jag tog ledigt på G av My Dog.... Å fan om jag bara anmält en hund till!!!!

Nä nu önskar jag en go kväll , ska hämta en kopp kaffe nu. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0