Varning

Varning för negativa rader...
Å fy fan rent ut sagt vad jag är trött på dessa händelselösa timmarna. Vist är det skönt med en lugn hemma kväll då och då. Men jag trivs inte, är sååååå uttråkad att jag nästan dör. Kryper i kroppen på mig och jag känner mig nästan sjuk av rastlöshet. Att sitta här och glo och inte ha någon att prata med gör mig galen. 
Lars skulle varit i väg med Oliver och sett Rögle spela match i kväll men blev hemma. Ja det hade han inte behövt. Han sitter med sin platta eller ser nu en trååååkig film. Linnea tillbringar all tid på rummet och Oliver har nu gått och lagt sig. Så här sittet man. 
Å om mitt liv bara kunde se   annorlunda  ut.... 
Å inte är jag trött gör då kunde jag ju gå och sova å inte känner jag för att läsa. Jag vill träffa folk vara social och ha roligt och någon att prata med. 

Förlåt mig att jag är en negativ pest råtta men här på min blogg skriver jag ju vad jag vill. 
I morgon har Oliver match , får denim jag åket dit. Tycker det är kul men jobbigt med Effi. 
Sen jobbar jag på kvällen...
Nä tack o hej



Kommentarer
Malin

Skönt att få gnälla av sej då och då, måste man få göra! Kram <3

Svar: Ja ibland känns det så bra att få gnälla! Kram❤
Susanna Rehn

2014-01-19 @ 09:33:19
URL: http://cockerbloggen.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0