Vi gjorde

Vi gjorde vad vi linne för att få Sverige att vinna i hockeyn men det gick åt H med det . 


Jag har en så olustig känsla i kroppen, hela dagen har jag känt mig irriterad o h aggressiv. Fy fan . Ursäkta att jag är tjatig men ni förstår att varje jul tänker jag bara på My Dog för att överleva och ha något att se fram i mot, men nu blev inte det. Jag är så sjukt besviken att det känd som jag inte vill göra något inte prata med någon och inte ens
 se någon. 
Plågsamt är ordet!!
Lång om länge i dag gick jag svar att Cleo kommer med på junior listan, japp rätt ska va rätt!!! Så det va ju bra. 
Annars har jag mest surat vankat av och an och ledigt . Å så är den en sådan dag i morgon igen.... 
En tråkig sak till är att min telefon börjat knäppa sig, går den hädan döööör jag nog. Då kan jag inte blogga inte se fb inte sms:a eller något. Då är jag helt utesluten från allt. Gode Gud låt det inte ske, snälla snälla. Jag önskar ju så att 2014 ska bli en smula bättre men just nu känns det mörkt. 

I morgon ska jag nog inte gå ur sängen alls, är nig trevligare för alla om jag drar täcket över huvudet och blir där. 

Nu vill jag säga tack o hej och stort Lycka till på My Dog ni som ska dit❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0