Vi lever

Men har haft blogg torka!!!  
Nu strax sängen men några snabba rader. 
Haft maginfluensa vilket inte va kul men det gick över hyfsat fort. 
Nu är Effi super förkyld, så himla synd om henne. Blir nog en tuff natt. Tack o lov hann vi pka lite pulka i fm innan det bröt ut. Hon älskar att vara ut i snön. 





Vi var i Grevie o åkte och fick mysig fm fika hos Lars föräldrar. 
I morgon ska jag görs något jag velat göra länge, åka och hälsa på finaste Lotta❤ min älskade vän! Hon blev opererad för någon vecka sen men är ganska pigg nu så nu ska jag dit o krama henne 100 gånger. 
Hon är en riktig kämpe !!

Nu ska jag krypa ner i sängen o läsa slutet på bok nr två i av dom fyra jag köpte förra veckan. Dom är såååå bra . 

Gerd om du läser detta så ringer jag dig i morgon när jag kommer hem 😊

Natti natti


Kommentarer
Gerd

Ja. det får du gärna göra. Har varit orolig att den skulle spricka idag. Hu va läskigt, stor o blåröd....

Svar: Ok fy vad läskigt !! Vi hörs av. Kram
Susanna Rehn

2014-01-28 @ 22:50:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0