1 Juli

Tiden går fort , 1 Juli i dag. 
Just nu är kl 07.30 och vi myser i soffan. Snart får jag väll bädda mm. Alltså det vanliga. 
Sen i fm ska vi lämna Ezter hos mamma och pappa och sen köra till Sussa och Lennart. Där ska vi träffa Helle och Siri. Erik är på dagis tyvärr men det går nog bra ändå. 
Vädret ser ut att bli lite si och så tycker jag. Tittar jag på min telefon visar det lite regn på fm och molnigt sen. Ja vi får väll se. 
Oliver har haft en kompis som sovit över här, kul för honom. 
Linnea har haft fullt upp i flera dagar men i går kväll var det lugnt. 

Vad som händer mer i dag vet jag inte. Har huvudvärk som jag hoppas gå över. Hade det i går kväll också. 

Jag är ganska tjatig jag vet det, men fy vad jag önskade Lars också hade ledigt . Den här förbaskade semestern ger mig bara ångest och magsår tror jag. Tänker alltid att när Lars kommer hem då ska jag göra det och detta men då hinner och orkar man inte något nästan . Semester gör mig är att vara uppe längre umgås föra saker tillsammans mysa äta gott ha tid att läsa lite ha tid att göra sådant man gillar att göra men nej nej nej. 
Att vara själv hemma med hem och minst tre barn fem hundar är faktiskt allt i från Semester.... 
När jag jobbar träffar jag ju ändå folk och får vara bland vuxna människor . 
Nä fy i dag är min andra dag på semesterns och jag tycker redan det är skit. 
Ja jag vet jag är onormal men så är det. Varför kan inte vi få ha det som andra?
Jag är tacksam gör våra fina barn mm men det kan man liksom inte trösta sig med hela tiden . Vissa säger att ja men det är väll skönt att bara vara, jo eller hur. Här är det inte bara att vara... Fullt upp med tråkiga saker. Städa plocka leka bl.a. Bl.a. 
Nä nu ska jag sluta innan jag tråkat ut er totalt. 
Önskar er en bra dag i alla fall 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0