Fotboll

Nä det är verkligen inget för mig, kan inte förstå hur det kan locka så många att titta.
 
Just nu har jag en söndag kväll deprition , har varit en tråkig dag. Trots vi var bortbjudna. 
när vi kom hem gjorde vi inget och nu i kväll har det i mitt tycke varit skit på tv och jag är trött. Vet att om jag lägger mig allt för tidigt vaknar jag efter ett par timmar och kan sen inte somna om. 
 
I morgon är i alla fall min semester slut , tjoho . Men denna vecka jobbar jag bara på torsdag mellan 15.30-01.00 . Så vi har mycket ledigt ändå på gott och på ont. 
I morgon viasar det skit väder igen, trååååkigt. Lättare när det är fint väder. 
Är så in i hoppsan svårt att veta hur man ska få dagarna att gå. Folk har ju fullt upp och semestrar med sin familj så det är svårt att hälsa på någon eller så. 
 
Det fanns en sak jag hade velat under min semester, det va att umgås själv med min mamma. Men Nix det har inte gått . Men jag försöker förlika mig med tanken att det sällan blir som man tänkt sig. 
 
Vi har inte varit uppe länge eller varit på någon riktig fest eller haft hellre på hela sommaren. Nä faktiskt inte så mycket av det jag tycker är kul. 
Några ljusglimtar var väll när vi var ute och åt i stan och en kväll vi körde in till stan för att äta en glass. Sen va det mysigt och lite somrigt när vi satt ute och åt. tvååker va kul men det va ju inget med familjen. 
 
I morgon är det ju måndag och jobb för Lars, önskade sååååå att han haft en en endaste dag semester med mig och sin familj, nästa vecka ska han väll va ledig en dag för att åka upp och titta på Oliver när han är på hockey skola i Jönköping. Kul för dom. 
 
nä nu skiter jag i detta och går och lägger mig.
ha det
❤️


Kommentarer
Sara

Hur kommer det sig att ni slutar 01 på natten? Himla konstig tid tycker jag... Tur är det iallafall att vi slipper fotbollen nu på ett tag efter denna matchen, så tråkigt tycker jag med!

2014-07-13 @ 21:31:00
Sara

Hur kommer det sig att ni slutar 01 på natten? Himla konstig tid tycker jag... Tur är det iallafall att vi slipper fotbollen nu på ett tag efter denna matchen, så tråkigt tycker jag med!

Svar: Ja du det är några turer vi har, helt värdelösa!!!! I min smak. Ja skönt fotbollen är över. Kram på er❤
Susanna Rehn

2014-07-13 @ 21:31:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0