I dag

I dag tackar jag högre makter för regnet... Himmel vad hett det va innan. Svetten rann som fasen vad man än gjorde eller inte gjorde. 
Jag började i dag med att bädda rent, så det blir skönt att krypa ner i i kväll!!
Sen körde jag och handla och sen och hämta Effi hos farmor och farfar. 
Därifrån körde vi till Tant Grön och köpte russin och lite så. Där är så mysigt!! 
Å så träffade vi Lollo och det är ju alltid kul. 
På vägen hem körde vi in om en tyg affär men där va stängt på måndagar...
Så vi körde in om Sussa men hon va inte hemma. 
Vi körde hem och hittade två ganska sura tonåringar... 
Oliver åkte sen i väg med en kompis till stranden . Linnea ville till mormor. 
Vi skulle lämna några filmer så vi körde in om stan och lämnade dom och hyrde några nya. Och äntligen hade den film som jag längtat så efter, läst boken och den va sååååå bra. Så i kväll blir det film mys!!

Vi gick in på mormor Olgas café och fikade i dag igen.... Jätte mysigt!!




Sen körde vi Linnea till mormor, hon ska stanna där i natt och även en kompis till henne. Oliver har åkt i väg nu och ska sova hos en kompis. 
Så det är bara Lars Effi och jag hemma. 

I em har jag dammsugat bakat knäcke bröd , påbörjat trimmning av Jopplin, Alice har varit här och fått klippt öronen. 
Sen har Lars grillat till oss, kyckling gott gott gott. 
Nu har han och Efgi duschat och strax är det säng dax för lillan. 
När Lars sen kommer ska vi se film och mysa. Äta lite jordgubbar då jag köpte två liter från i går, 20kr st. Jätte fina så det är ju perfekt. Trodde vi skulle va hemma hela familjen i kväll men så blev det ju inte. 


Som ni set är det " fusk" knäcke jätte gott och skit lätt att göra 👍👍👍👍👍

I morgon har vi inga planer. Skit också det blir kanske en lååååång dag. 
Vet ni vad jag hoppas få göra snart, jo egentid med min mamma. Å vad jag längtar😍

Jaha ni då har ni gjort något i dag eller? 
Ni är många som varit inne och läst i dag i alla fall, kul😊



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0