Sov morgon

I dag sov jag till kvart över sju.  Skönt!! Nu sitter jag här med kaffet och hundarna trängs runt mig för att bli klappade😍. 
I går var vi ju på Vallarnas friluftsteater och tittade , mysigt och roligt. Mormor och morfar var med och vi började med lunch hemma hos dom. Sen åkte vi husbilen så att alla skulle kunna åka i samma bil. 

Tack för en trevlig utflykt mor och far❤
Effi var ju hos Farmor och farfar , och är där ännu. Ska hämta henne sen. Tack för hjälpen❤

I går kväll när vi kom hem och matat vovvarna mm åkte vi till stan där vi åt på Simons på torget, gott och ljuvligt mysigt😊👍










När vi satt där och åt fick vi besök 



Ljuvligt söta😍
Som sagt det va gott och mysigt och det va varmt så att det kändes som om man var utomlands. Riktig härlig avslutning på dagen❤

I går morse badade jag ju Hildur, hon blev så fin och luktar så gott. Så nu i veckan ska jag trimma henne tänkte jag. 
Sen ska jag försöka ta ett ta på Jopplin också . 

Ja som jag skrev ska jag hämta Effi❤i Grevie. Ska skriva till farmor och höra när dom " vill bli av med henne" . 
Inga andra planer mer än nu bädda tvätta och lite sådant. 

Vill avsluta med en bild på duktiga Wilma, hon föddes i vår första kull med Tindra och Allan. Hon är så söt och har det så himla bra❤❤❤❤

Ha det gott


Kommentarer
Anki Holmgren

Tack så jättemycket mycket för bustrollet Wilma.
Ett liv utan henne skulle vara fruktansvärt tråkigt.
Önskar bara att jag hade möjlighet att komma ner till er, så ni fått träffa goa busiga Wilma. Men tyvärr måste jag ha ett fast jobb först. Jag planerar att åka till Västerås på cockerklubbens utställning i höst.
Ha en underbar dag i solen.
Många kramar från oss, o många pussar från Wilma

Svar: Du vet hur glada vi är att Wilma är hos dig❤
Det vore jätte kul att ses, vi har inte hellre möjlighet att komma till er. Men någon gång hoppas vi att vi kan träffas😊
Jag vet inte om vi ska till Västerås , har inte kommit så lång i min planering ännu.
Önskar er en fin dag också. Här är det 100 grader varmt och kvalmigt . Blir nog snart åska och regn här.
Kram på er❤
Susanna Rehn

2014-07-07 @ 08:03:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0