1 Juni

Ja då var det sommar i mitt tycke. Juni är allt den första sommar månaden tycker jag. 
I går hade jag så ont i huvudet, inget hjälpte. Sov i tre timmar tog tabletter men nej det blev inte bra. Skulle ha jobbat men fick bli hemma. Så i går kväll såg vi en film sen la jag mig tidigt. Vaknade nu i morse kl sex och mår mycket bättre. Skönt!!
Det va super dimmigt då men nu klarnar det upp och set ut att kunna bli riktigt fint. 
Måste visa vad vi fick av Fam Angsmo i onsdags när dom kom. 

Denna fina ljus lyckta från Paradis verkstaden. Jätte fin, tack ❤

Av Karin och Britt-Marie fick vi denna söta!!

Tack tack ❤
Så gulligt av dom alla!!! 

Nu har Lars och Effi också vaknat, dom sov nu ända till 07.40 så det va en bra sov morgon får man säga. 
Själv har jag fixat med hundarna tittat på datorn. Och vattnat här inne och dammat. 
Funderar på att snart gå en runda med vovvarna . Som sagt det är en fin fin morgon. 
Om någon undrar om jag fick trimmat i går så är svaret nej, det där onda huvudet satte stopp för det.


Här tvättar Harriet Albin och han njuter kan ni tro. 

Nä nu ska jag resa mig från soffan . Önskar er en bra och fin dag och vem vet kanske jag återkommer 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0