13.25

Satte mig nu med en kopp kaffe. 
I dag har vi städat och grejat , vikt tvätt och tvättat. Städat bland Effis böcker mm. Puuu nu är jag svett efter att ha dammsugat. 
Om en stund kommer Oliver hem från skolan. Linnea slutar halv fyra så henne träffar jag inte i dag 😢.
Här kommer en bild på klänningen jag köpte på Väla. 



Ska bara läggas upp.

Just nu är det sol så vi passade på att vara ute en stund. Skönt. Men det känns som det kan bli regn... Synd om studenterna. 
Här kommer en bild på min fina kärleks pelargon 

Riktigt röd och fin färg!!
Just nu sitter Effi här och pausar och tittar lite på tv. 
Vid kvart i tre kommer farmor och farfar hit. Farfar ska köra mig till stan så jag kan hämta bilen som är klar på verkstaden. Sen ska jag ta mig till jobb. Farmor får passa Effi tills Lars kommer från jobb. Dom här förbaskade arbetstiderna 15.30-01.00 ställer till det... Är så tacksam att det löste sig. Tack farmor och farfar ❤

Har glömt skriva att Gerd kom in om på en kopp kaffe, härligt med er litet besök❤ lååååång dag annars. Fast bra dag på sätt och vis då vi fått gjort en hel del. 
I morgon är Lars ledig, då hoppas jag vi ska ha päls vård och lite så. 

Ska bli spännande att se hur det går att köra i stan i dag. Student ju och det brukar vara svårt och trångt. 

Jag hoppas ni som läser har en bra dag! Och får en mysig kväll!
Tack och hej!
❤❤❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0