15 juni

Söndagen den 15 juni och min lång ledighet är slut för denna gången. För i dag börjar jag jobba 15.30-01.00.... Ingen bra tid men så är det. 

I dag är det nog nästan helt vindstilla , det tycker jag om. När Solen sen skiner blir det ännu lite bättre. 
Varit vaken en liten stund nu. Men tillbringat första stunden på dagen här i soffan med en kopp kaffe. Effi ligger här och tittar på tv. Vårt morgon mys är viktigt för att börja dagen på rätt sätt 😊

Om en stund ska jag väll ta tag och röja upp lite, ni vet den där städningen....

I dag är det utställning i Gränna. Vore mysigt att varit där men nu är vi här. Om ett par veckor då då ska det bli roligt och mysigt. Så nu har jag siktet inställt på det . 

För den delen har jag semester då också. Vet inte om det är bra eller dåligt med semester... Det är inte så jag vill fira min semester. Hade nu Lars varit ledig och lite så vore det ju kul men nu är det mest för att man typ måste....




Nu önskar jag en fin dag och lycka till ni som stället i Gränna 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0