Å regnet bara öser ner

Jävla i havet vad det regnar här i Borås. Det öser ner. 
I dag har vi varit i Knalleland. Köpte mig ett par mysiga byxor en tröja en klänning och en parfym. Känner mig nöjd och glad över det. 
Sen körde vi in om Ica och köpte kivar o bröd som vi ska grilla. Vi har ju en markis så det får bli under den.... Ingen lyx mat men det är svårt i detta väder. 

Vi gick sen och åt lunch på utställningen och handla lite ben och så.
Sen hem till husbilen och vilade midda. 

Nu har vi även varit och satt upp tältet, fick några droppar på oss men hade tur att det va uppehåll så vi han få upp det och även gå runda med vovvarna. 
Nu har jag precis varit och duschat och det va skönt.
Så här sitter vi och dricker jordgubbs bubbel och hoppas det stillar sig med regnet så vi kan grilla sen. 




Tur vi har värme fläkt kan jag säga för det är ingen värme. 

Nu ska Lars i väg och duscha och jag sitta här och titta på regnet. 
Vad gör ni i dag? Hur är vädret hos er? 

Ett kom i håg till mig själv!! Köp för fasen gummistövlar människa!!!!!!!'
Jag har inga och går i Mona vinterkänngor å får så ont i fötterna! 
Ett kom i håg till!! Packa mer och bättre klädet och grejor nästa tripp!!!!!!!!

Hej och svej och snälla håll en tumme för oss i morgon. För vi kan ju inte säga att vi hade ju i alla fall tur med vädret...

😊❤🍷


Kommentarer
Am

Solen skiner från en för tillfället nästan molnfri
himmel, men det har regnat här också så in i .......
o även mullrat på avstånd. Ska ev. komma mer åska senare ikväll så de´e´ju tur att man har en hund att
mysa med o som inte reagerar på oväder.
Lycka till i morgon o vi håller tummar o tassar.
kram

Svar:
Susanna Rehn

2014-06-28 @ 20:27:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0