Allsång

Snart dax för Allsång 😊! Får vi se hur det är i år. Laddar upp med kaffe så halsen blir len och fin ha ha. 
Haft en ok dag. 
Lämnat Linnea på stationen . Handlat , grejat hemma. 




Så här såg det ut i morse. Mysigt! Albin är en riktig gose kille. 

I em va Oliver , Effi och jag i hembygdsparken . Mysigt. Mycket folk. Självklart blev det en glass😊



När Lars kom hem skulle jag trimmat... Men jag va så sjukt trött att jag kröp ner i sängen. Somnade gott kan ni tro. 
När jag vaknade hade Lars tänt grillen . 
Sen helt plötsligt va kl sju och läggdags för Effi. 
Å nu myser vi i soffan och väntar på Allsång på Skansen . 
I morgon får vi se vad vi kan hitta på. Vet att jag måste sova då med då det ju är jobb på natten. 
Trimma får jag göra när jag hinner och kan... Ja ja det löser sig väll får jag hoppas. 

Hoppas ni har en bra dag och mysig kväll. 
Hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0