Borås

Så nu är man hemma igen, skönt! 
Haft mysigt och bra men det är alltid skönt att komma hem i sitt egna.
Så nu är alla hundar och barn och vi samlade. Alla har haft det bra och vi är så tacksamma för all hjälp från mormor morfar farmor farfar och Linda och Magnus!! Tack alla❤

Som ni säkert redan vet blev ju Albin 2:à bästa hane i dag, roligt!! Men han såg fin fin ut tyckte jag. 
Lilla Hildur blev 4:à i öppenklassen och Harriet oplacerad. Så det blev verkligen inget pricken över i där inte...

Nu ska jag strax krypa i säng, min sköna Goa säng. 
I morgon blir det lek tvätta städa och lite så. 
Jag har ju semester nu så lite sol och värme vore mycket bra !!!

Jag måste ju visa vad jag köpte i Borås 😊



Har bara provat en av dessa produkter och tycker mycket om den så nu ska allt provas 😊
Det va riktiga fynd jag gjorde och det kändes himla kul!!!

Nu säger jag tack och god natt


Kommentarer
Anki Holmgren

Köpte schampot av det märke, och jag är super nöjd med det. Hundar blir jätte blanka i pälsen av det.
Ni såg ut att väldigt trevligt i Borås, trots regnet.
Kramar.

Svar: Ok vad kul , ska bli spännande hur det fungerar på våra hundar!! Ja då vi hade det bra. Man får ju göra det bästa av situationen och vädret rår man ju inte på. Kram på dig och vovvarna ❤
Susanna Rehn

2014-06-29 @ 22:26:06
Sara

Ser lyxigt ut ;) kanske ska prova det, de har slutat sälja det jag använde så får leta annat nu! Nu är min jobbvecka slut och är ledig i 2 dagar, snart semester för min del också! Hoppas ni hade trevligt trots regn! Kram

Svar: Ja man får prova något nytt ibland. Skönt du är ledig någon dag. Vi ska försöka bestämma en datum sen... Vi hade mysigt trotts MYCKET regn... Kram på er alla ❤
Susanna Rehn

2014-06-29 @ 22:30:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0