Bra dag

Haft en bra dag. 
Bäddat rent städat tvättat lekt och haft besök av Helle med barn. 




När dom åkte hem efter lek o mys i trädgården i några timmar körde vi och handla. 
När Lars kom hem lämna jag Ezter hos mormor och morfar , vi har passat henne några dagar.

När familjen ätit och jag tagit min Slanka körde vi till Sussa och Lennart. Där var Helle med familj. Det blev kaffe snack och mer lek. Jätte mysigt!!

Nu när vi kom hem va det Mats hundar natta Effi mm. 
Nu har jag kommit in från en ljuvlig kvälls runda. 

Nu blir det inte mer aktiviteter i dag. 

Fick för en stund sen ett sms från min södra första käraste barndoms vän Jonna. Hon skickade denna bild som är på oss när vi va små💗


Glada och söta 😍 

Vad har ni gjort i dag? 



Kommentarer
Anonym

Låter härligt Susse! Vad kul att få se Helles bebis också! Kram Sofie

Svar: Ja en bra dag!! Ja du Helles lilla Siri 💕är så ljuvlig!!!! Kram på dig med Sofie och kul att du skrev 💗
Susanna Rehn

2014-06-09 @ 23:17:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0