Film

Regn och tråkigt = Film i kväll! Det tycker jag ju if är mysigt. Så det får det bli. 

I kväll blir det nog den till höger. Tror den är tre timmar lång, perfekt 😊
I morse sov jag till halv nio. Jobbade ju till ett i natt och sen tar det ju en stund innan man somnar.
Gjorde inte mycket i fm.  Körde Lars och barnen till stan. Dom skulle gå från stan till hembygdsparken med hockeyn. Sen va där något national dags firande. 
Själv körde jag hem och somnade... Gott.
Vaknade av att Lars ringde och dom ville bli hämtade. 
Så det gjorde jag. Vi körde in om Maxi och vi handlade. Familjen ska grilla nu. Själv äter jag ju Slanka och det går bra 😊. 
Linnea och jag var sen i väg och hyrde filmerna och " busade" kan ni gissa vad det är vi har för oss hon och jag? 😉

Nu har jag badat av mig och gjort enansiktes  mask, en som skulle vara bra om man är torr, å torr det är jag...

Nu har Olivers kompis kommit hit som ska sova här. Lars har tänt grillen och jag satte mig här för att skriva några rader . 
Ska gå en sväng sen men jag tror jag hör det när dom äter så slipper jag se set 😱


Så här söt va Effi när dom skulle i väg i dag ❤

Och så en bild på finaste store bruten med Effi ❤

I dag har förresten Lars badat Albin så i morgon får jag väll trimma honom. Han har ju en del päls...

Jaha ni hur firar ni national dagen och hur ska ni fira Pingsten? Önska man skulle gjort något kul, träffat lite folk men vi har inga planer. 

Ha det gott alla glada ❤


Kommentarer
ewa

Härliga bilder💖 Glad oingst på er😃

Svar: Tack kära du!! Vi önskar er det samma❤ såga att ni har födelsedag på söndag. Hoppas ni får en mysig kväll och helg! Kram🌹
Susanna Rehn

2014-06-06 @ 17:32:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0