God morgon

Skönt att vakna upp i sin säng och titta bort mot Effis säng och se henne sova så sött❤️. Mitt hjärta hon är ljuvlig men med tre års trots som axelererar för varje minut.... Vilket humör, ena sekunden glad för att nästa vrålskrika och knipa sin mamma. Men det är ju helt normalt och man får försöka hålla lugnet bara.
 
Nu är det bäddat , diskmaskinen och tvättmaskinen är igång. plockat och fixat och för en stund sen kom Ezter hit, mamma och pappa ska ut och segla i dag. Vilket dom gör rätt i. Kan nog behöva vila efter denna helgen 😜
 
ska ka snart hoppa i badet och klä på mig och Effi. Sen väntar vi på att Alice matte ska ringa. Vi ska nämligen köra dit en sväng. Ska bli kul att träffa både Alice och matte.
 
Vad som mer sker i dag vet jag inte. Vi får väll se. Tyvärr inget strandväder här inte, inte ännu i alla fall. när Lars kommer hem ska husbilen städas och gräset säkert klippas och lite sådant. 
 
Jag tog lite bilder på Albin i Borås. Hoppas kunna visa dom, kanske i kväll. Där är en bild som talar för sig själv, vilket jäkla steg han har 😍 han är en fantastisk kille både i sitt sätt och hur han ser ut. Ja nu är detta ju i mina ögon. 
Kanske skriver in kritikerna också för dom skäms minsann inte för sig. Håller med i både gott och ont. 
 
Nästa utställning blir Tvååker, ställer bara lördagen där och bara lilla Hildur. Ska nämligen dit själv. Sen blir det en sväng till Bjuv. 
 
Nä nä nu ska jag i badet, på åter hörande. 
❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0