Här sitter....

Här sitter jag i soffan med kvälls solen i ögonen. Den kommer nämligen in genom fönstret. Det är en härlig kväll o h jag ska inte klaga. 
I dag blev då äntligen Albin fin igen. Så skönt!! Nu är det Jopplin och Tindra kvar. 
För övrigt i dag har jag som jag skrev i morse dammsugat fixat och grejat lite smått. 
Lars och Effi var i Grevie och målade. Så då passade jag på.
Har även kollat lite på Dopet på tv, kul att se hur dom ser ut.
Sen har vi mest segat omkring och inte gjort så mycket.
Linnea har varit i väg och fixat naglarna. 
Lars , Oliver och Effi har varit på fys träning. 
Jag har varit ute och gått med bara Hildur i dag, gick nästan ända till Munka. 
Lars har cyklat med som andra. Så dom är trötta och nöjda och sover nu gott huller om buller i här i soffan.

När jag hade varit ute och gått ville Effi prova mina skor och strumpor. Inte helt fräscha men hon va glad. 



Är hon söt eller söt?

När familjen åt grillade hamburgare passade jag på att bada. Skönt. 
När dom ätit klart stoppade jag lilla Effi i badet, hon var lite gnällig och fick hoppa i säng strax innan sju. Nu sover hon gott. 

Nu i kväll har vi sett en film, å nu är det tid för dom stora barnen att gå att lägga sig. Snart SOMMAR LOV för dom. 

Nu blir det lite kaffe och soff mys innan säng. För i morgon är det vardag och det gäller att va pigg och utvilad då. 
Jag är ju ledig till nästa söndag så på den fronten ska jag inte klaga 😊

Ha en skön söndag kväll och skriv gärna en rad vad ni gjort i dag 😊


Kommentarer
Hanna

Låter som en mysig dag! Hebbe och jag har spårat, konkurrensspår, han var otroligt duktig! :)

Svar: Hej❤ å vad duktiga ni är!!! Kul att ni är så aktiva😊 ja det va en bra dag. I dag skiner solen och det ser ut att bli en fin dag till ☀ kram på er båda ❤
Susanna Rehn

2014-06-08 @ 22:46:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0