Hembygdsparken

Hembygdsparken " häng" i förmiddags. Mysigt och kul. 



Vi var där med Helle Erik och lilla Siri. Det blev fika lek kolla djur och avslutades med glass. 
Sen körde vi hem och packa om väskan. Vi körde sen till farmor och farfar då Effi ska va där i natt och i morgon när jag sover. Är jobb i natt för min del. Jobbar nu måndag tisdag fredag lördag och söndag natt. Så jag vet vad jag ska göra. 
Jag tog inte semester nu på midsommar då jag tycker vi hinner fira den som vanligt ändå. Nu blir det inte riktigt som vanligt. 
 
nu ska jag dricka kaffe och samla massor energi till natten ;) 
 
ha det gott 
 


Kommentarer
limpan

Hejsan min finaste vän, jag önskar er en riktigt bra midsommar. Kram till er alla fina i familjen.
<3 <3 <3 <3 <3

Svar: Hej limpan 😍 tack kära önskar det samma! Hoppas ni får det toppen !!! Kram❤
Susanna Rehn

2014-06-16 @ 22:28:14
Linda

Mysigt med hembygdsparken!
Trodde du skulle jobba på midsommarafton och därmed ingen Heagård! Ska ni dit? Jag säger bara Lila gatubandet....:-)

Svar: Ja jätte mysigt😊 ja jag ska jobba men inte förrän tio ju. Så vi ska helt klart till Heagården 😍är ju så mysigt där!! Å roligt 😜man får ju se och uppleva både det ena och andra ha ha!!! Vi kommer sakna er😢 kram på dig❤
Susanna Rehn

2014-06-17 @ 08:06:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0