Inte mycket

Inte mycket att berätta. Jag jobbar sover och vilar och försöker reda ut helgen. 
Övriga familjen har tillbringat hela helgen med mormor och morfar .

Kl är nu snart sex på kvällen och dom kommer nog snart. 
Samlar nu kraft att hoppa i badet . Städa har jag inte orkat i dag... Hoppas jag är piggare i morgon em men jag undrar. 
Men först en natt till... Vi har full rulle och det tar på krafterna. 

I veckan jobbar jag onsdag och torsdag natt men sen har jag semester . Och jag ser fram i mot nästa helg nu. Ska eller måste först fixa en del i veckan som kommer. 

Jaha ni som är lediga i helgen vad har ni gjort då? 

Önskar en skön söndag kväll


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0