Kan man

Kan man dö av tristess? 
I så fall är det nära. Fan vad livet är tråkigt just nu. 
Jag vill inte känna så här. Vill inte träffa folk men ändå träffa folk, låter det knäppt? Jo men det är det!!!!
Är så trött på att inte ha något att göra eller någon att prata med. 
I morgon är det grillning och firning i Halmstad. Men vem jobbar då? Jo jag då klart. Det händer så sällan att vi är bort bjudna och när vi väl är det kan jag inte följa med. Det gör mig as ledsen!!!!

Nä nu är jag bara ledsen ledsen och kan inte hjälpa det . Hatar att bara sitta här kväll ut och kväll in. 
Å inget bra på tv är det hellre. Om jag bara hade kunnat lägga mig nu hade jag gjort det. I går la jag mig tjugo över nio och vaknade elva. Trodde det va morgon då... Svårt att somna igen sen. Men till slut gick det. Längtar bara till kl är så jag kan gå och lägga mig så tiden går . 
Försöket tänka att det blir bättre det går över i morgon kanske allt känns bättre men tiden är oändligt lång just nu. 

I dag va vi på tant grön , trevligt men jobbigt då man ju bara blir sjukt sugen på att äta. Det är skit jobbigt med det just nu....


Vi träffade Lollo och Alfons och fick jätte fina sparris med hem. Jag snodde tre när dom andra åt.... Fy mig!!!!

Efter det körde vi och Gratta Farmor som fyller år. 
Sen hem. 
Jag vilade en stund på sängen.
Sen har jag mest segat och varit ledsen. 
Var i väg och solade en sväng och badat har jag så klart gjort. 



Effi har solat i min nya sol stol.

Nu önskar jag alla en rolig go kväll och hoppas ni kan kuta ha roligt och mysigt. 

Hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0