Lördag morgon

I går satt jag och läste lite gamla blogg inlägg från åren innan i juni. Är ganska likt nu. Undra hur många gånger jag skrivit dammsuga i denna blogg ;) ha ha jag får ju försöka hitta på något nytt att skriva om än min städning. Men det blir ju så eftersom den upptar en stor del av mitt liv....
Men i dag kanske jag skiter i det( eller not) 
 
Ni kanske har något förslag om vad ni vill läsa om, har ni någon fråga något ni vill veta?
 
Just nu har jag en sommar Depp. Är så mycket jag vill som jag aldrig kan göra. Frustrerande som bara den. Ni vet man hör och läser allt folk ska göra. Avundsjuk ja kanske men jag missunar inte någon annan det jag inte får utan gläds för deras skull.

Just nu är Effi ute och cyklar med Tindra ❤



Nu är det där vanliga morgon fixat gjort och snart ska jag hoppa i badet.
Tanken är att vi ska in om stan en sväng sen och där efter åka på Mat marknad på Tant Grön. Inte bästa stället för mig... Men bättre än att sitta hemma och uggla. 

Nä nu går det inte att skriva mer för Effi hänger här och pratar och vill en massa.

Ha det


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0