Måndag

Måndag morgon kl är sju. Linnea är i duschen och Oliver och Effi sitter i soffan och äter frukost. I morgon är sista dagen jag väcker dom kvart i sju för att dom ska till skolan på länge. 
Både Linnea och Oliver är så pollen allergiska i år. Så synd om dom. 
Vi hoppas det blir bättre snart . Linnea stackaren är riktigt kass i dag och får tyvärr vara hemma. 
Vem vet kanske är hon förkyld också.

Solen skiner med all sin kraft i dag☀ ljuvligt!! Vi hoppas det håller i sig. 
Effi och jag har inga planer i dag, skickade sms till Helle i går kväll om vi skulle träffas i dag men har inte fått något svar. 
Vi ska i alla fall bädda ( rent kanske) tvätta, tömma diskmaskinen , vattna där det behövs, damma, dammsuga och städa över toa. 
Sen hoppas jag vi kan vara ute och leka och mysa. Kan tänkas äter Effi lite glass i solen 😊

Jag åter kommer säkert lite mer senare.  
Men nu är det tid att ta tag i lite " att göra" här. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0