Midsommar

 
Midsommarafton i dag, en dag jag alltid tyckt om och tyckt vara speciell. I år vill inte känslan komma riktigt. Men man får göra det bästa av det.
i dag ska det göras kransar , Effi längtar både efter krans och att vi ska till Heagården och dansa. Så i dag lägger jag krutet på att få Effis midsommar att bli bra och mysig.
i fm ska jag åka och hämta jordgubbarna som vi beställde i går. Ska köpa lite fler blommor och potatis också. Sen göra västerbottenost paj. 
 
Käns bara sådär att fira även denna " högtid" själva. På något vis vänjer man sig kanske men jag tycker mest synd om barnen. Det blir liksom så likt en vanlig dag och kväll. 
 
någon gång under dagen får jag väll vila en stund eftersom kl tio i kväll börjar jobba. Inget som stör mig precis. Hade varit tråkigare om man började 15.30 så i dag har jag tur. 
Bara hoppas jag inte blir mer snorig än vad jag är nu för det är verkligen inte roligt när man jobbar. 
 
Nu vill jag önska Alla en glad solig och härlig midsommar, full med goa vänner skratt dans gott att dricka och äta och massor av kärlek ;) 
Det får bli en gamal bild på en av mina kärlekar nämligen Harriet. Bilden är några år men fin ändå ❤️
 
 
 
 


Kommentarer
Anki Holmgren

Vilket fint kort.
Hoppas att ni får en trevlig MIDSOMMAR.
Många kramar från Wilma med matte

Svar: Tack kära ❤ jag gillar också bilden, min backa fina snälla Harriet❤ hoppas ni får det härligt i dag. Pussa finaste Wilma från oss här på Tuttagården 😘😍❤ kram
Susanna Rehn

2014-06-20 @ 07:32:08
Lilian Jonsson

Hoppas att Ni alla får en riktigt skön och trevlig midsommar. Det finns flera sätt att fira den på t ex med sin familj och Du har ju faktiskt en helt underbar sådan. Tänk på det när Du känner Dig som mest deppig och nere! Kramiz

Svar: Tack och jag önskar dug också en härlig midsommar ❤ ja det är tur man har sin familj😊 å en liten Effi som alltid förgyller våra dagar 💕!
Tack för du tänker på mig, livet går i vågor men så är det nog för alla mer eller mindre bara att jag uttrycker det. Är ju sådan som person att jag kan inte " låssas" . Det största problemet är att jag vill så mycket och älskar att umgås med folk men tyvärr är vi ofta själva och blir objudna. Det är väll vårta eget fel så klart men ibland känns det tungt och som jag skrev mår jag dåligt mycket för Lars och barnens skull som får känna sig utanför...
Men som sagt vi har ju varandra och jag gör vad jag kan gör det ska bli mysigt bra och i detta fall en bra midsommar i alla fall.
Sköt om dig nu och ta det nätt med både dans och snaps 😉
Kram kram❤
Susanna Rehn

2014-06-20 @ 07:43:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0