När hjärtat svämmar över

Å vilket dag, hjärtat har nästan svämmat över av kärlek till våra barn❤
Ni vet när det fladdrar till både i bröstet och hjärte trakten. Stolt glad och bara full med kärlek.

Började med traditionell skolavslutning i kyrkan. Så fint och jag får alltid bita mig i läppen för att inte brista ut i gråt....

Efter avslutningen körde Oliver och jag hem och släppte ut hundarna. Effi åkte med mormor hem efter kyrkan. Kl halv elva slutade Linnea och vi körde och hämta henne då på skolan. 
Sen körde vi till Bådtad för att fika. Hittade inget bra så vi körde till Boarp. Där åt barnen fina räkmackor , själv tig jag en kopp kaffe.
Sen gick vi och kollade i butikerna där om kring. Vi hade sååååå mysigt och roligt och det va härligt att få skratta så med barnen😍








Vi körde in om Tant grön på väg hem, där blev det russin paket till Effi. Tänkte säga Hej till Lollo men henne såg vi inte till. 

Vi hämtade Effi hos mormor och morfar och begav oss hem. Ut med hundarna och lite så.
Det va typ 1000 grader varmt och vi bestämde oss för att köra till Skepparkroken och bada. Vi packade i all haft och jag sprang in på Willis och köpte fika till barnen. 
Vi hade helt fantastiskt mysigt på stranden, himmel vad varmt och ljuvligt. 
Barnen bada och jag doppade fötterna( måste köpa bikini...) 





















Ja ni ser ju skälva! Himmel vad härligt vi haft det. Linnea och Oliver har verkligen visat sig från sina bästa sidor och varit perfekta stora syskon i dag😍❤😍❤😍❤

Vi var hemma igen kl fyra då kom Lars hem från jobb. 
Han förberedde middagen som i dag var köttfärs limpa mm. När den va i ugnen klippte han gräs och jag dammsugade. 
Ni har dom ätit och vi har duschat , hundarna har fått mat men kvälls turen får vänta för här är fortfarande hett . 
Om en stund är det Siv dax för Lillan . Då ska jag se en film. Sen får vi se om det är lagom att gå ut lite. 

Tänk nu är det äntligen sommarlov . Kommer bli skit jobbigt inland men jag hoppas på fört av dessa ljuvliga dagar. 

Ni då, har ni haft en härlig dag eller? 



Kommentarer
sussi

Vilka härliga sommarbilder och grattis till viktminskningen Vi känner inte varandra men har följt din blogg ett par år känns konstigt att skriva till ngn man inte känner men du har uppmanat flera ggr att di vill ha ett gensvar. Har samma intresse som du HUNDAR har Golden och nu igen Cocker som nu är 13v så söt få se vad det blir med henne. Hoppas du bjuder på fler repotage från cocker ringarna i södra delen vi håller oss här i mittdelen av Svedala. Kram Sussi

Svar: Tack snälla! Vad roligt med en " hemlig läsare" som ger sig till känna!! 😊
Jaså du har en cocker , vad kul. Hoppas det går bra med den. Bästa raden ju 😉 var kommer den i från? Vore ju kul om vi ses på någon utställning. Då får du ge dig till känna!
Önskar en trevlig kväll! Kram💕
Susanna Rehn

2014-06-10 @ 19:25:27
Boel

Vilka härliga bilder!!!
Hoppas att ni får ett fint sommarlov!

Svar: Tack tack 😊 ja det hoppas vi på! Tack för din komentar 💕
Susanna Rehn

2014-06-10 @ 20:50:31
Malin

Vilken härlig mysig dag ni haft! nu längtar jag efter semester =)

Kram

Svar: Ja du verkligen härligt! Hoppas den kommer snart Malin semestern alltså!! Kram på dig ❤
Susanna Rehn

2014-06-11 @ 16:17:20
URL: http://cockerbloggen.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0