Ni vet väll

Ni vet väll att jag svarar på era kommentarer här i bloggen ? Så ni inte missar det alltså! Roligt när ni skriver!!

Nu har Effi och jag gjort Maxi... En timme tog det puuuu. Så nu är kylen på fylld och sillen köpt. 
Vi körde tidigt för att slippa allt folk som förmodligen ska handla i dag.

Nu är maten i kylen och jag pausar lite. 
Blir nog en inne dag då det blåser och är molnigt ute. Några stänk kom det innan. Jag hoppas så på regn i dag då alla växter och gräset behöver det. 
Men i morgon måste det ju va fint igen. 

Sen i dag ska vi i väg och köpa blommor. Blommor till bordet och till kransar . I alla fall måste ju Effi ha en krans i håret i morgon eller hur?! 


Så här såg det ut förra året. Oj vad hon växt😊

Linnea och Oliver sover fortfarande och gör säkert ett tag till, kl är bara strax innan tio nu. 

Själv är jag snorig i dag och trött. Har jag tur får jag vila lite senare i dag. Är så tråkigt att va skit trött på kvällen. Vore kul att va uppe lite längre än tio. 

Nu vill Effi sitta i mitt knä och mysa och jag måste sluta. 
Men vem vet kanske jag skriver en rad senare! 
Ha en go dag


Kommentarer
Therese

Önskar dig en fin midsommar!!! Kram

Svar: Det samma det samma❤kram
Susanna Rehn

2014-06-19 @ 14:36:28
Malin

Glad midsommar på er!
Kram

Svar: Det samma kära du❤
Susanna Rehn

2014-06-19 @ 15:39:54
URL: http://cockerbloggen.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0